FIT FOR SUMMER

"Ile razy masz ochotę kogoś krytykować (...) przypomnij sobie, że nie wszyscy ludzie na tym świecie mieli takie możliwości jak ty."

Francis Scott Fitzgerald "Wielki Gatsby"

Po krótkiej przerwie wracam z nowym projektem. Sam pomysł chodził mi od tygodni, ba nawet i miesięcy po głowie. Do działania zmotywowała mnie Kasia z bloga catewalk oraz Ewa z evegore (Dziękuje wam).  Zabawie się w kolejną Ewę Chodakowską, chociaż nie jestem trenerką, czy też dietetyczką. Moim celem jest wspólne zrzucanie zbędnych kilogramów oraz motywowanie się. Czas? Bądźmy oryginalne, czerwiec jest naszym celem.  Takie posty będą pojawiać się w KAŻDĄ niedziele, zazwyczaj będą opisywać przebieg całego tygodnia oraz ćwiczenia na daną partię ciała i treningi. Dieta przygotowana przez p. dietetyk, natomiast trening przez mojego trenera z siłowni. Ale spokojnie, oprócz tego pojawią się youtubowe filmiki oraz instrukcje (krok po kroku) prawidłowego wykonywania ćwiczeń. 

Dieta będzie codziennie zamieszczana na: MadameAche, zaczynamy w poniedziałek! 

Trening 1.
Chyba jeden  z tych "najlżejszych". Przed ćwiczeniami ZAWSZE wykonuj rozgrzewkę, natomiast po - ćwiczenia rozluźniające/rozciągające. 

1. Zestaw ćwiczeń "smukłe nogi".
   *50 pajacyków
   *30 przysiadów
   *po 20 uniesień nogi w "bok", następnie trzymamy pozycje 20sekund <klik >
   *40 wspięć na palce
   *po 20 wypadów nóg do typu, następnie 20sekund trzymamy pozycję
   * 20 przysiadów z wyskokiem 
POWTÓRZ 3 RAZY! 
2. Brzuch -
   *fragment treningu Ewy <klik > od 30min50s do 36min35s
   *ABS 8 min <klik> 
PLUS. 
   *ok 150 przysiadów dziennie. Jeśli robisz przerwy nie dłuższe niż 30sekund.
   * Plank - deska 1minuta, wykonać 2 razy. <klik> 

Kto się podejmuje wyzwania? 



shoes New Balance, Nike

Komentarze

  1. Wytrwałości :-* Będę zaglądać i śledzić Twoje poczynania ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :) Z kazdej strony czytam na blogach o dietach, cwiczeniach i poprawie kondycji, chyba juz czas na mnie! :) haha!
    Powodzenia!
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczę z Ewą Chodakowską od prawie miesiąca i zaczynam zauważać efekty :) Mam nadzieję, że do czerwca osiągnę swój cel i Tobie również tego życzę, powodzenia!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci wytrwałości, duużo wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i wytrwałości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie zaczęłam ćwiczyć skalpel Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardo bardo bardzo dużo wytrwałości życzę :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! :)
    widzę, że jesteś świetnie przygotowana do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:59 PM

    Dziękuje za tą notkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę powodzenia w realizacji planu!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz